Back to Berlin

Klockan 2 på natten kom jag mor, far och Gabriel fram till berlin dit vi bilat ifrån gbg, fanns inte så mycket annat att göra än att sova, jag sov i en koja som jenny byggt åt mig i hennes uber feta lägenhet. Dagen efter gick vi på turkmarknad, jenny hade en fin fläta i håret:

Min mamma visslade som fåglarna.


På turkmarknaden hittade vi den är coola väggen.

Sen gick vi till mataffären och köpte sprit.

Vi åt lunch i Jennys lägenhet, räkor, bröd och vin:

Sen var vi lite småfylla och gick ut och fotade allt som rörde på sig, eller stod still för den delen med.







Fick Joy Division vibbar när familia passerade igenom den här tunneln.













Fin text!!









Det här var dag ett av flera i den tyska huvudstaden för min del. Som ni ser gjorde vi en massa skojiga saker, men bäst var nog ändå Berlin muren som jag totalt missade senast jag var där. Nej föresten bäst var att det var fucking vår och uppemot 13 grader och sol! Lägger upp fler bilder ifrån de andra dagarna senare.

/Martin

Kommentarer
Postat av: jasmine

fyfan vad fina bilder, martin!

2011-03-15 @ 21:07:31
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: doria

fett tuuung shiit

2011-03-15 @ 21:56:00
Postat av: doria

feettt tuuung shiiit

2011-03-15 @ 21:57:01
Postat av: fanny

martin vad gjorde du direkt efter gymnasiet? och vad har du gjort sen dess? vad ska man göra med sitt liv?

2011-03-16 @ 17:26:16
Postat av: My

Häftiga bilder!

2011-03-17 @ 13:32:35
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: elno

Himla bra bilder, du är riktigt duktig!

2011-03-17 @ 16:05:43
URL: http://elno.devote.se
Postat av: Jenny

fanny: man ska till paris

2011-03-24 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0