Way out west first two days


Hej! Nu är Wow slut, hade en fin festival gick hem för tidigt bara och den tog därmed slut lite för tidigt. Ta mig tillbaka! Så här såg torsdagskvällen och fredag ut iaf!



Jag mötte upp Maksim på ett tak i Masthugget, så här taggad var han!



Leo var där

Och Sandra också!

Snyggaste krullet på planeten?




Sen kom Rojan!

Sen blev det mörkt och jag blev förvirrad, tyvärr drog jag hem redan vid 12 men så kan det gå ibland. Var iaf pigg som fan på fredagen så drog in tidigt och såg Edward and Sharps med Maksim!







Maksim stod och mös!

Och Edward gick ut i publikenm sjukt kul!

Sen träffade jag och Maksim Saba!


Och Sabas as sköna polare Sombo, kolla snubbens outfit bara, lovely!!


Ehh, fet!



Maksim presenterade mig för den här löjligt vackra flickan vid namn Ulrika.


Sen taggade vi inför The Hives!







Efter Hives drog jag ut och träffade på Jasmine!




Sen blev vi alla lite för fulla innan allt exploderade i ett lila konfettiregn. Jättefint!



Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Galet sköna bilder!

2011-08-15 @ 13:54:43
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: kaneli

snyggaste och finaste bilderna!

2011-08-15 @ 15:58:34
URL: http://spicegirl.ratata.fi
Postat av: Anonym

Fin kille den där Maksim

2011-08-18 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0