Tårt kalas

Line fyllde 18 och hon var jätte glad för vi hade årdnat en överraskningsfest åt henne i trädgården. Jag har aldigt sett så många tårtor på en och samma gång.




fördelsedags barn

Coffe var fotograf, hunden ville vara med.

Paket öppning, en tavla!

och en bok!

Ibalnd händer det att jag får en fråga eller två i kommentarsfältet, då svarar jag oftast där. Men för alla er som inte riktigt fattat det och fortsätter fråga mig samma sak om och om igen, som tillexempel : var har du köppt ditt röd randiga linne? Nu fick jag frågan för kanske 10 gången, så alla som vill veta, linnet kommer från Marc Jacobs och det är 2hand så ni kan endå inte köpa det, suckers!!
.

Kommentarer
Postat av: Karin

var har du köppt ditt dandiga linne?

2008-09-29 @ 21:48:03
Postat av: olfa

ja var har du kopt det? hehe jag hittade det. var snall btw. pussssss

2008-09-29 @ 22:12:11
Postat av: jenny

Nej nej nej bushi. JAG hittade det och då sa WOOOWW!

2008-09-29 @ 22:15:07
Postat av: Line

Världens finaste tårtkalas med världens finaste vänner. Synd att vi aldrig fick smaka på den vackra muffinen du hade med dig!!!

2008-09-30 @ 09:43:31
URL: http://bithenb.blogspot.com
Postat av: e

Gud, är det en pannkakstårta?

2008-09-30 @ 23:37:16
URL: http://eelvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0