Spelningar utan kaos är tråkiga


Måste passa på och tacka för alla fina kommentarer, dem gör mig glad en sån här kall dag när jag har sovit alldelels för länge och faktis bara väntar på att få sova en gång till. Jag tänker gå och lägga mig typ 9, men låt inte mig dra ner er i skiten, stanna uppe hela natten! Ja eller drick lite tee sent iaf, det brukar jag göra hemma. Skitroligt att få respons!

Igår tog min lärare mig och mina två svenska kompisar här i London till en spelning i Old Street. Det var tre bra band, som jag stod och lyssnade på sådär coolt i bakgrunden. Försökte se ut som en skivbolags snubbe som typ han som säger "im a beliver in Joy division" i Controll.

Efter ett tag tröttnade och gick ut för en cigarett, då stod det en tom öl och väntade på mig, jag smakade på den vilket skulle visa sig vara rätt dumt. För det var managern över stället som ägde ölen, så jag blev utslängd.
Jag fick stå ute och vänta på mina vänner ett tag, sen gick vi till en annan klubb runt hörnet, min lärare tog lite hash och dansade sönder. Det roligaste igår var nog att precis när jag skulle gå in på klubben så står det en kille ifrån Onsala precis framför mig, helt sinnesrubbat egentligen.

Jag kom hem 7.

Hur söt är inte den här då?



/M


Kommentarer
Postat av: F

cut/copy (ho ho, the allusion) the embed link, and simply paste it here.

2008-10-30 @ 17:38:24
Postat av: Emilia

Sånt här vill jag ha mer av! Lite text bland alla fina bilder. Puss.

2008-10-30 @ 19:43:48
Postat av: julia

jag önskar han var ung eller jag gammal så vi kunde gifta oss. Ingen annan duger. alltså bob nu alltså.

2008-10-31 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0