Nattfrukt



Igar var det fest i kollektivet nar jag kom hem vid tio tiden efter en pubrunda i Soho. Ivona bjod pa gratis vodka, och resten av italienarna lagade pasta. Jag och Paula skulle kopa ciggaretter utanfor i en av Willesdens manga sma indiska affarer, vi traffade en sot spanjor som vi bjod med hem till oss, och pa vagen ut sa valte vi fruktstandet som tillhorde affaren. Alla frukter rullade ut for gatan, men indierna var hur snala som helst och sa att allt var ok, wtf.
Spanjoren foljde med och vi ramlade runt overallt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

ååååååh, london!!

2008-10-12 @ 21:03:29
URL: http://strawberrymark.blogspot.com/
Postat av: L

Jag och min sis ska till London i november, vilka klubbar är bäst?

2008-10-13 @ 16:14:46
Postat av: olfa

jag vet inte, alla klubbar finns pa olika stallen hela tiden typ. men sok pa time out pa google, och ifran den sidan kan du kolla vilka klubbar som ar varje kvall, kolla den alternativa klubbgudien. =)

2008-10-14 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0