Nu har alla åkt





Igår stannade jag uppe till 5 och kollade på den amerikanska valvakan, jag är ganska intresserad av politik och där satt jag och Jocke i samma säng under varma tecken och njöt med popcorn, öl och en hawaii pizza. Klockan tre knackade det på hotelldörren. Det var en fet rödhårig kvinna med fet hy ifrån receptionen som hade fått ett tips om att vi var två som bodde i samma hotellrum. Jag hade iofs liggat lite lätt på helspänn halva natten trots fem nätter irad utan att hotellfolket hade misstänkt att jag bodde där utan tillstånd, men den här natten var min och jockes sista ihop och skulle de upptäcka nått ja då var det ju nu.
Jag hoppade upp efter första knacknigen, rullade av sängen så fort att jag slog huvudet i väggen och gömde mig tillsammans med dammet under sängen. Jocke bar tanten att låta honom vara, och då gjorde hon det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0