Semlor

Idag var man helt klart tvungen att äta semlor, även om jag har laddat upp med två om dagen i en vecka. Hade inga kvar hemma så jag fick i min hast köpa en på stationen. Tyvärr var tjejen som sålde rackaren otroligt seg så jag missade mitt tåg. Dessutom smakade semlan inget vidare och folket runt omkring tyckte jag var äcklig som tuggade i mig den, det var till och med en arg skäggig man som skällde ut mig.

Kom sedan hem till halvön och det stormade och öste ner. På vägen hem snackade jag med en man som inte visste vad han skulle av. Jag antog såklart att han var nyinflyttad och hjälpte honom att hitta rätt. Tillsammans stod vi sedan på busshållplatsen och frös. Han hade bara en skjorta på sig!
Helt plötsligt kommer han på att han har en bil ståendes på parkeringen och erbjuder mig skjuts hem. Då slår det mig att mannen jag sitter jämte är en känd psykopat som sägs förfölja sina barn sedan han blivit utkastad ifrån hemmet! Jag håller masken och berättar om vilken linje jag går så som man skall göra varje gång man får lift. Men den här psykopaten var trots allt snäll och jag tackade för skjutsen och han för hjälpen att hitta rätt. Så jag tror inte på att han är psykopat, han är min nya vän!



image216


Skall spana efter den här killen i New York, han är schyst. Vem mer borde jag kolla in?

Godnatt / Martin.

Kommentarer
Postat av: stina

Kolla efter Carlo Gonza en vacker modell!

2008-02-06 @ 13:53:58
Postat av: hilda

är det julian casablancas?

2008-02-07 @ 23:08:02
URL: http://hildaellenmaria.blogg.se
Postat av: anna

häälsa adam

2008-02-12 @ 17:20:41
Postat av: hanna

Älskarälskar Adam Green, jag är inte lite avundsjuk!

2008-02-16 @ 13:48:24
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0