Way out west third day

Dagarna går snabbt coh plötsligt var det lördag, jag vaknade upp pigg som en mört och käkade hotell frukost innan jag rullade ut på stan för att attenda Tallest man on Earth!

På vägen dit så träffade jag på Nora som inte hade nått band. Jag tyckte lite synd om henne så tog med henne på fest iaf!




Söt tjej på festival!







När det blev kväll träffade jag Maksim, Johan, Saba
och Sombo.





Sen kom Angelique Thilda och Mira!



Cafo dök ockås upp!










Mira och Thilda träffade på Hubert! 



Och gick på fantastiska Pulp!


På Pulp var det drag:




Jag stötte på Märta och Julia som var väldigt pepp, och så gick vi och såg på Kanye:




Det var allt för den här gången..
eller uppleva festivalen två gånger
tänk om man kunde klona sig och uppleva samma sak två gånger
va bra
det vore
Over and out
/Martin
Trackback
RSS 2.0