El fiesta de mexicano




































































I förrgår samlades jag och mitt gäng för en fet grabbkväll på Onsalahalvön, varje år har vi nämligen den årliga mexikanska festen. Den innehåller alltifrån talangtävlingar, brottningsturnergingar till en avslutande fotbollsmatch där det förlorade laget åker på ett straff som är så äckligt och rått att jag inte tänker nämna det här. Hur som helst avslutar vi alltid kvällen med att en i gänget kör hem alla sisådär 10 pers i sin bil runt 8-9 på morgonen. Det brukar sluta med att några få sitta på taket.
På det stora hela så är det som ni förstår en jävligt farlig fest, själv vaknade jag upp med nacksparr åta bara helvte, och har fortfarande ont i hela kroppen. Så RocknRoll kan mitt liv vara när det vill sig väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RocknRoll gillar vi och bilden på dig var den finaste

2010-07-24 @ 18:22:33
Postat av: Anonym

starta egen bild/livstilsblogg dude. it's time

2010-07-26 @ 00:45:05
Postat av: doria

i know

2010-07-26 @ 21:16:53
Postat av: olk

fetaste inlägget

2010-07-27 @ 18:05:07
Postat av: Kimba

Starta en egen blogg martin, du äger!

2010-08-02 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0