Fucking krokslätt

Lägenheten som jenny talade om vistades jag också i en del.  Den här våren var väldigt fin, för det var då jag lixom vaknade upp ur någon slags dvala och gick ut och dansade överallt i Göteborg. Det var på tiden, visst jag hade varit ute i natten förut, men den här våren som enligt mig började precis i Januari och inte senare, var speciell på något vis. Den var lite som någon vacker sång. Man bara levde i nuet, man hamlade på konstiga efterfester och träffade människor som var sådär underbart vackra på alla sätt, oftast iaf.

En gång så hade jag och Simon en trevlig förfest i lägenheten, vi rökte inomhus, lagade pasta och tomatsås(vilket för övrigt var det enda man åt i lägenheten) och drack upp allt vin som fanns där. Jag var riktigt glad och laddad inför kvällen just för att nu skulle vi styra upp den där fantastiska efterfesten med 50 eferfest sugna rackare. Efter en lång förfest åkte vi in mot stan och natten var snabbt över oss tills Svanen stängde och klockan var 3.
Jag hade gett min nyckel till Simon för att han är bra på att hålla koll på saker. Vilket jag inte är för jag hade redan dansat bort två mobiler den där våren. Därför kunde jag inte ringa honom. Jag fick iaf ihop ett stort gäng på 20 pers som alla satte sig i taxis och körde bort till krokslätt. Vi springer fram över DJ drunk gräsmattan och ramlar in i korridoren. Då slår det mig att Simon har nyckeln och jag inte kan komma in, lixom alla som jag dragit med mig.

Simon var hemma och bet nått weekday biträde..






































Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmmmm

2008-09-12 @ 21:58:03
Postat av: Sofia

Varför känner jag igen killen med vit tröja jättemycket? Har han något namn någon blogg något som kan väcka mitt minne till liv?

2008-09-13 @ 08:04:58
Postat av: Anonym

han är ju killen som spelar ukulele i 'jag hatar att jag älskar dej' videon på youtube!

2008-09-19 @ 15:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0