Sova i olika sangar

Hej! I torsdags kom Jenny och hennes gang hit, det har varit valdigt roligt. Vi har gatt pa stan sovit for lite, dansat och druckit for mycket. I torsdags var jag ute med min van Joakim och vantade pa att ganget skulle komma. Tyvar kom de inte till staden foran klockan halv tva sa vi fick klubba ensamma.

Men sa nasta dag sa vaknade jag upp i mitt nya kollektiv kanske 2. Filip var int ehmma, han sover jamte mig, sa jag fick lana Clementins telefon och ringa Jenny. "kom till camden vi ar dar" Jag akte dit och kom tyvar lite sent. Men alla vantad pa mig och nar jag sag jenny sa kramades vi hart och lange och sedan grat vi. Jag trodde inte det skulle kannas sa var lite radd for att det skulle vara segt bara, men fy fan vad jag har saknat min syster!

Sedan sa gick vi till en klubb pa old street. Det var valdigt bra, och vi hamnade tillslut pa en efterfest med Jamie och nickholas. Heres some pics:





















Ha det skit bra hemma! For Sverige ar anda bast. PUSS, skriver mer imorrn oxa.

Kommentarer
Postat av: jal

Vilka klubbar är absolut bäst i london?

2008-10-26 @ 22:19:58
Postat av: olfa

jag ar lite forvirrad nar det galler klubbarna har, for det finns sa manga och det ar olika bra ifran gang till gang. Men bast ar att ga till Old street dar hittar man det riktiga london folket och sen sa fragar man nagon som ser cool ut om va rman ska ga eller sa. Inne i centrum, for old street ar lite at oster, lite off kanske men anda inte alls, men i Soho ar Punk bast, framfor allt pa torsdagar. Trailor trash pa old street eller dar omkring var vi pa i fredags och det agde! Good luck!

2008-10-26 @ 22:23:03
Postat av: F

your boy looks like leonard cohen

2008-10-26 @ 22:54:21
Postat av: olfa

yeah he does!

2008-10-26 @ 23:02:42
Postat av: L

coola bilder!

2008-10-27 @ 13:52:20
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: sandra

varifrån är toppen med katten? du är cool :D

2008-11-02 @ 12:13:50
Postat av: Jenny

Den kommer från velour, ganska länge sedan jag köppte den nu men den går säkert att hitta någonstans. Tack!

2008-11-03 @ 19:45:37
URL: http://olfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0