Natt och dag


Crahl och jag.



Vi var på magasinsgatan



Sen gick vi till uppåt frammåt, jag vet inte varför eftersom stället stänger 2(?) och inte har mycket till fest IMO, blir så med ett dansgolv i en korridor. iaf så smet jag bort till NEF. Där var det världens längsta kö eftersom alla hade varit på Bruce. Jag kollad evad jag hade för möjligheter, det finns just nu en fet uteservering, som skyddas av en väg av trä. jag såg ett hål i väggen och tittade in. Där vinkade några damer till mig, jag vinkade tillbaka och fick då syn på en civilklädd vakt, han hade stone iland tröja ioch var nog huligan. Jag mötte hans blick i några sekunder, sen stod jag och glodde tills han tröttnade och tittade bort. Då hoppad ejag in lycklig som ett barn på julafton.





Man fick röka inne i taxin! Och det var inte ens svarttaxi.





Nanna och Simon.









Ted både gav och fick smaka på asfalt igår.



Sen åkte vi till Grekland.



Vi tajmade bussen helt perfa av en slump!





Jag skulle ju kunna vara modell för Hilfiger.





/// Stay Hard (tänkte låna det, för sista bilden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag skulle ju kunna vara modell för Hilfiger" hehe

2008-07-06 @ 02:29:52
Postat av: elsa

meh, varför heila för? (6e bilden)

2008-07-06 @ 09:41:23
Postat av: olf

han är ifrån libanon och jag tror faktiskt att det är ett stort misstag...

2008-07-06 @ 11:18:22
Postat av: Anonym

ser gött ut med badet framförallt, älskar bakfylle bad!!!

2008-07-06 @ 11:41:43
Postat av: Anonym

herregud vad du är snygg. smälter lite varenda gång jag ser dig.

emmaboda?

2008-07-06 @ 21:27:41
Postat av: anna

Ja, du är allt bra snygg du.

2008-07-06 @ 23:37:41
Postat av: Sugar

Rohanan är jue söt

2008-07-10 @ 01:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0