Happy man

 

Tog en sväng in till Göteborg för att träffa en gammal vän. Under tiden passade jag på att kolla om rean i Göteborg fortfarande hade något vettigt att erbjuda. Jämte Viktoria Arena gick jag in i en Ecco-affär och där hittade jag ett par mörkbruna Loake-boots. Jag slog till direkt och gick glad ut ur affären.

Tänkte att en sväng förbi Weekday trots allt kunde vara något värt.
Väl inne på Weekday hittade jag ett par Acne-kängor i min storlek, de var det sista paret och de reades ut med den otroliga rean på 75 %!.
Jag ställdes inför ett svårt dilemma. Antingen fick jag lämna tillbaka min Loake-boots som visserligen var snyggare än Accne-kängorna men dubbelt så dyra. Eller så skulle jag kunna skita i Accne-kängorna och behålla Loake bootsen.
Det slutade med att jag tog mig tillbaka till Ecco affären och lämnade tillbaka bootsen.

Tillbaka till Weekday och där köpte jag kängorna (3000-75%).



164927-33


Jag är en lycklig man!

Kommentarer
Postat av: Systrarna

Grymt snygga

2007-02-20 @ 10:09:34
URL: http://lebonbon.blogg.se
Postat av: Simon

Great choice... They are absolutely freakin' cool.

2007-02-25 @ 12:42:46
URL: http://www.pashion.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0