I feel the hate of travelling all to long to nothing important

Igår var jag på stan hela dagen för att spana in julklappar. Jag misslyckades rätt bra, hittade ingetting jag kunde tänka mig köpa. Jag vill att det som jag ger verkligen skall ha en baktanke. Även om jag inte råkar veta vad min pappa önskar sig, kan jag inte tänka så. Jag har tagit mig i kragen och tänkt att jag allt skall filtrera fram precis vad gubben önskar sig. Trots att det inte är speciellt dyrt. Något han inte ens skänkt en tanke men som när han öppnar paketet om några dagar inser att "det var ju precis det där jag önskade mig"

På kvällen gick jag ut och firade en tjej som fyllde 18. Först var vi at her place och drack lite vin i plastmuggar för att sedan kila in till stan för lite dans. Det var inget vidare skoj. Jag hann som tur med kvart i 2 bussen men råkade hoppa av vid fel place så jag fick gå nån extra kilometer. När jag kom hem vid 3 tiden satte jag i mig en stor middag jag skulle ätit vid sju tiden egentligen. Jag somnande gott men drömnde inget ballt.

image130

image129


Acne kofta
Sh skjorta
April 77
Acne skor
Och en polkagris ifrån hagas julmarknad

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snyggt

2007-12-16 @ 19:14:03
Postat av: Tim

fifan så jävla rätt :)

2007-12-16 @ 19:19:48
Postat av: Louise

Fint, verkligen =)

2007-12-16 @ 22:36:47
URL: http://cherrybaby.blogg.se
Postat av: Louise

snyggve!!:)

2007-12-18 @ 19:21:23
URL: http://modelou.blogg.se
Postat av: matilde

du har underbar hårfärg!

2007-12-18 @ 20:46:25
URL: http://nakenchock.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag måste bara säga att du är bland det snyggaste jag sett. Är du lika trevlig som du är snygg?

2007-12-20 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0