FUCK THE POLICE

Tjabba Tjena Hallå!
Idag har jag gjort ett litet fotoprojekt. Jag går nämligen på Högskolan för fotografi i Göteborg nu under sommaren, dvs en liten schysst sommarkurs(rekomenderas)
Vi skulle ta en bild innehållandes några som hade samma kläder och det skulle vara 80 tal.. Kom och tänka på en FUCK THE POLICE tisha, så imorse sprang jag upp tidigt letade fram två gamla Acne tishor och klistrade på min lilla favvo text.
Kladdet på vägen är faktiskt A-fil:P
Om ni undrar varför jag kör med FUCK THE POLICE, så grundar det sig i att jag är rätt rädd för poliser och har lite dåliga erfarenheter av dem. Okey finns säkert jätteschyssta sådanna men tänkte lite Detroit förort och allmänt busiga ungdomar, blev la helt okey?

/Martin










Ni får en jävligt snygg hiphop video på det:


Kommentarer
Postat av: Anonym

sista bilden på Ted! ååååh såå het:D

2011-06-20 @ 19:53:20
Postat av: catarina

wow, love it ♥

2011-06-21 @ 18:36:51
URL: http://catherine-unseen.blogspot.com
Postat av: julia

Grymt fina bilder, andas uppror. Första gången jag finner Ted tilltalande förövrigt.

2011-06-22 @ 11:41:46
Postat av: Anonym

snyggt!

2011-07-03 @ 10:06:56
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Vad jobbar ni två, som har bloggen, med? Eller pluggar ni? Söker inspiration inför eget val av sysselsättning... :)

2011-07-03 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0