På väg







Badar en del förtillfället.

Kommentarer
Postat av: johanna

schhhteeek. härliga bilder. [:

2010-07-27 @ 21:36:06
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: angelique

riktigt grymma bilder på bloggen, vem är den duktiga personen bakom kameran?

Respons till din kommentar på min blogg: Nej, Hästpojken är inte en person, skrev lite fel där såg jag...my bad!

2010-07-31 @ 01:11:03
URL: http://angeliquejohner.blogg.se/
Postat av: Caroliné

Guud, va duktig du har blivit på att fotografera!

2010-07-31 @ 09:36:43
Postat av: Jonas Svalin

Tjena Olfa(?). Jonas heter jag och jag ber om ursäkt i förväg för att följande inlägg kommer låta extremt märkligt, men here it goes. I den här: http://olfa.blogg.se/images/2010/olk-p-tak-100_79574249.jpg bilden har du(om jag förstått det rätt) på dig en skinnjacka från Acne. Jag trillade över bilden då jackan diskuterades på ett forum och jag är helt kär i modellen, men den är komplett omöjlig att få tag på och det är därför jag försöker mig på det här långskottet. Jag undrar nämligen om du hade kunnat tänka dig att sälja din? Jag kan tänka mig att betala väldigt bra för den såtillvida den inte är skadad eller dylikt. Jag hade varit extremt tacksam om du hade funnit tid att fundera över det och sen höra av dig så kan vi diskutera det. Min mailadress är [email protected]. Släng iväg ett mail vettja, och ha det bra!

2010-08-10 @ 00:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0