Mörkrets konung

I väntan på att det skall sluta snöa(gillar det iofs på nått sätt) så kommer här tre gamla outfits:


Acne jacka
Paul smith skjorta(dam tror jag) som jag och jenny hittade i NYC efter att i över en timma letat efter Sandras tips nr one, den ägde btw
Acne jeans
och Acne skor


Kolla jag är mörkretskonung!
Sh rock
Acne tisha
Halsduk som jag fick utav en rysk tjej i London när jag var förkyld och frös, den har räddat mig ifrån många förkylnigar sen dess. Inte speciellt snygg men skön!
April
Acne kängor, mina favoriter. Tyvärr är det jäävligt slitna så blev jätteglad när jag hittade ett par nya!


Sh kavaj
Pringle tröja köpt på emmaus som för övrigt måste vara gbgs enda bra sh-affär innanför vallgraven sett till pris samt utbud. Röda korset i Kungsbacka är förövrigt västsveriges överlägset bästa sh-affär.
April jeans
Ance skor

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra asså

2010-02-03 @ 13:34:07
Postat av: johanna

snygggg. och tjejej ilångt hår meD!!

2010-02-18 @ 18:41:53
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: karin

wow vad du är söt!

2010-03-23 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0