Jag vet jag är bara en dåre för dig



Kommentarer
Postat av: lisa

Fin rubrik!

2009-01-07 @ 22:07:24
URL: http://lliissaa.devote.se
Postat av: Anonym

Jenny, kan inte du lägga upp lite outfits?

2009-01-07 @ 22:44:40
Postat av: jenny

nej tyvär vi har supit bort våra kameror. men snart.

2009-01-07 @ 22:56:37
Postat av: Duffne

Glader or what

2009-01-07 @ 23:23:20
URL: http://wip27.blogspot.com
Postat av: Erik

Martin ska lägga upp outfits.

2009-01-07 @ 23:57:51
Postat av: Johan

Hej du! Jag diggar verkligen bilden överst! :)



Jag ser att du har lyckats skapa en härlig blogg med många besökare,

Vackert!. Jag ser även att du tycks vara intresserad av mode? Har jag rätt?

För isåfall så kanske du är intresserad av att bli fotograferad och ha en chans att vinna lite pengar? Eller kanske bara bli lite känd eller få lite bilder på riktigt fotopapper och sätta upp på rummet? Eller visa för dina vänner och stolt säga att du har varit modell för en dag!? Och har du tur så ligger du uppe på vår blogg kanske i flera månader!



Så, vill du ha mer info? Tveka inte att titta in på vår sida, där vi har en massa bilder på tidigare människor som har vågat modellera för oss. Vi har nyligen slått oss samman för att skapa en ny och starkare blogg, så med din hjälp kan vi bli ännu bättre!



Tack för att du har läst.



Ha en trevlig helg.



//Jnlmodels

2009-01-09 @ 19:25:14
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0