Våta gator



Där satt jag och stirrade helt ointresserat in i hennes ögon, ska du inte dricka nått fårgade jag tillslut. Eller tja klart jag inte var ointresserad, hon var ju fin och jag var ju kåt, inte min typ eller så men värd ett fuck. Men som ni förstår är inte Rebecka den lättaste att få på fall hur ful hon än må vara.
Hon sa hon skulle vara nykter, det hade blivit lite för mycket rödvin det senaste. Nej så sa hon inte, men hon skulle jobba dagen efter eller nått sånt fjantigt. Jag fattade inte någonstans hur lycklig jag var som skulle börja skolan snart igen bara några veckor senare, hur kunde jag inte fatta det?

Ey man ditt rum är ditt liv. Det är här du lever. När det regnar ute. När det lever där ute. När converse slits. När flickor kysser. Å jag älskar när flickor kysser. Jag vill kyssa flickor. Nu under träd, på gator på bänkar, på broar, på bryggor, på tak. På dansgolv, i rökrum. Ja jag vill kyssa er allihop. Var fan är ni nånstans?

 Då såg jag henne. Där när tiden stod stilla. Alla rörde sig runt omkring mig, schlager spelades. Det spelade högt i bakgrunden hörde jag skratt och skrik. Jag såg tjockisar välla hit och dit. Och där såg jag henne, hon såg mig, bruna ögon och in i mig. Hennes bruna lugg, jag tog ett steg framåt hon tog ett framåt. ”hej hur gammal är du?”

-”jag är 18 år”
”-då är du nog för liten för mig”

”okey……mmhm”

-”ja men här är mitt nr”

”okey”

SMS

”jag skiter i hur gammal du är, se dig omkring. Vi är bäst här du och jag”

 Jag dansade vidare tiden stod inte stilla längre, Ian var där, två random slynor med en tjockis som heter Sofie. De var rätt nice ändå, tänkte att jag kunde ta dem som sista utväg. Jag rörde mig mot baren, det var som att vara på ett hav. Det tog ett tag att röra sig, och havet rörde med mig åt baren. Där stod jag på ett smalt dansgolv, det gungade. Då stod hon där.

Hennes lugg och hennes ögon såg mig. Jag såg henne.

Vi tog ett steg framåt, jag tog ett till. Hon tog två. Vi stod precis mitt emot varandra.

Hon kysste mig.
Hårt och skoningslöst, jag kysste tillbaka. Där mitt på dansgolvet. Det var som att flyga, jag exploderade, endorfinet pumpades ut i mina ådror jag kände mig som en pojke igen, kände hur mina svarta jeans blev en storlek för små då jag växte. Kände hur jag flög, över alla, hur jag lilla Martin lyfte tillsammans med Sofia, hur vi flög runt i himmelen. Vita mjuka moln omkring oss, en lång kyss. Plötsligt tog det slut, hon bet mig så hårt, och i läppen. Jag släppte taget det gjorde ont.

Dagen efter har jag fortfarande ont, men det var gjorde faktiskt inget.

Detta var iaf för två årsedan. hoppas ni får en fet jävla kväll själv skall jag vara hemma och titta på Håkan Live ifrån P&L för jag skall jobba imorgon.


Kommentarer
Postat av: Doria

FIESTA

2009-12-25 @ 21:22:06
Postat av: ida

det är på tok för lite hångel nu för tiden. att bli upphånglad är ju topp 5 av bästa sakerna med livet..

2009-12-25 @ 22:40:58
Postat av: Simon

håller med

2009-12-26 @ 10:44:45
Postat av: Anonym

87% oh wowwwwwwww 13% hemligt kär

2009-12-26 @ 20:19:06
Postat av: Palle

Men... är inte du kär i Jenny?

2010-01-01 @ 23:04:40
Postat av: M

Och så kikade man in här igen, och upptäckte att du skriver skitbra! Ser fram emot att kika in snart igen och läsa mer.

2010-01-03 @ 21:14:09
URL: http://tastebyme.blogg.se/
Postat av: va

alltså.. gud vad hemskt du skriver. Du låter som ett riktigt svin.

2010-01-07 @ 20:01:56
Postat av: roommate

Johanna är här. I ett rum i smutsiga shadwell. London. Hon har fett kyssbara läppar och jobbar i en skobutik. Det var nog allt.

2010-01-07 @ 22:59:08
Postat av: amanda



det är lite svårt att förstå.. för det fanns inget riktigt slut på din historia, men det blev aldrig nåt med den där tjejen eller?

/ en helt ny läsare som fastnade direkt.

eller kanske bara nyfiken? jaja, du får gärna skriva ett litet svar på min ouppdaterade blogg!



(Hittade dig när niotillfem gjorde reklam för dig, tacka henne för det ;))



o just det, kyss!

2010-01-08 @ 03:46:55
URL: http://metrobloggen.se/mando
Postat av: sofia

det har var det värsta jag läst i hela mitt liv. fattar ingenting.

2010-01-08 @ 23:57:18
Postat av: Doria

haha amen asså är ni dumma lr?

2010-01-18 @ 02:16:13
Postat av: Joy

Snälla sluta skriva, du skriver verkligen dåligt.

2010-01-18 @ 16:21:08
Postat av: klara

först blev jag asförbannad för du är ett svin



sen, ur det

blev jag jävligt lycklig

att du verkar aningens hyvens -ändå

eftersom du Erkänner vilket jävla asshole du och snubbar i din liga Är.

det kan ju vara jävligt hedersfullt om man vrider eländet från rätt håll

-Asshole!



2010-01-19 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0