Skridsko-skor och söndags pyssel

Det regnade som aldrig förr idag. Alla gömde sig under taken utom jag som hade bråttom till matten på biblioteket och jag var redan sen. Godispåsen sprack och fötterna vek sig (ni vet sådär det blir när man har på sig hörklackat och har lite för bråttom) på en sekund var jag genomblöt. När jag klev innanför dörren föll allt vatten ner på golvet i en pöl och städaren blängde lite surt på mig. En liten pojke sa  "Mamma hon åker skridskor i vattenpölen" jag brydde mig inte så mycket eftersom alla i man klass trodde att jag hade pjäxor på fötterna så var är då ett par skridskor i gämförelse.



Jag kunde inte sova igår, så jag satt uppe och målade lite i stället. Tänkte att ni skulle få se, så varsegod.


Kommentarer
Postat av: klara

Har du målat den? Jätte fin!

2008-09-29 @ 21:23:31
URL: http://klllaara.blogg.se/
Postat av: doria

as fint olk!

2008-09-29 @ 22:10:34
Postat av: jenny

Jag har målat två på dig med, as fina. Det blev tio stycken totalt men inget vidare när man fotar dem. kanske lägger upp de på facebook för de är till dig.

2008-09-29 @ 22:16:38
Postat av: Anonym

vad heter ni efternamn? Vill bli facebooks vän ;)

2008-09-29 @ 23:11:40
Postat av: Anonym

det börjar på bri..... du får söka.

2008-10-05 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0