Säg vad du tycker

Hej kära läsare!

Den här bloggen har nu funnits i ungefär två år, det känns verkligen inte så men tiden går ju som man brukar säga vädligt fort när man har roligt. Vi har sedan starten haft en ganska stadig grupp av besökare på ungefär 300 per dag. Förutom på fredagar och lördagar då alla är ute och dansar och vi bara har ungefär 150, sen på söndag när alla är bakfulla har vi ungefär 4-500. Det borde betyda att iaf 1000 pers i Sverige vet vad det här är för en slags blogg, och kanske tio i Paris, två i London etc.

Men mer är så vet vi inte. Vi vet inte så mcyket om er, vad ni är intresserade av, vad ni tycker den här bloggen representerar, varför ni läser den(det som går att läsa dvs, eller sitter vi och skriver fotar om våra lyckliga stunder för tomma öron, ögon?) hur gamla ni är, vad ni gillar för godis, etc.

Make some noise people( okey vad ska man skrika för, det finns ju inte så mycket att säga, kanske är det vi som måste säga mer?) Iaf vill vi veta vad ni tycker, om ni älskar oss eller hatar oss. Som min vän Simon en gång sade " en blogg är inte bara till för att folket som har den skall skriva av sig den är lika mycket till för läsarna och deras åsikter"

Kort sagt, vad behöver förbättras med den här bloggen? vad gör den bra eller dålig? Vad gillar ni att läsa om och vad är bara onödigt trist? Vi kommer inte ändra oss ditt vinden blåser, men vi kommer lyssna på er mina vänner. Skriv gärna vilka ni är så blir vi också glada.

Nu skall jag skynda mig för att se när alla stjärnor går in på bond premiären, har jag en förbaskad tur så hinner jag i tid, men missar nog det tyvär... Tänkte iaf se lite band spela ikväll.

Kram




EDIT: Åh va segt att man sitter i världens centrum, Arsenal möter Tottenham och Bond har premiär, och ja jag lyckas missa båda två.







Kommentarer
Postat av: stockholmsflicka

Jag hatar er för att ni är så snygga och jag är hemligt kär i den Martin. Jag tycker om er för att det inte är fånigt romantiserande utan bara från scratch knäckemacka-med-kaviar-känsla. Det är fint på riktigt. Jag drömmer om att de chokladdoppade popcornen som fanns i godishyllan på ica i börlänge ska flytta hem till mig och jag kramar mina tummar stenhårt för att jag ska komma till London över nyår. När jag började läsa den här bloggen tänkte

jag att om jag någonsin skulle se Martin på tunnelbanan skulle jag ta tag i hans nacke,prexis där håret börjar, kyssa honom snabbt och sen springa av tunnelbanan. Fast det skulle jag nog inte göra idag.

Men jag tycker om eran blogg. Den är fin och ärlig, lite som youghurt med jordgubbar i på sommaren. Hoppas ni förtsätter och så.

2008-10-29 @ 19:11:38
Postat av: Anonym

fina bilder, snygga människor& galet snygga kläder

2008-10-29 @ 21:49:56
Postat av: Carro

Jag tycker om era fina, mysiga och härliga ögonblicksbilder.

2008-10-29 @ 22:20:32
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: poj

ös på med bilder!

2008-10-29 @ 22:23:08
Postat av: marijana

what does it say ??

i don't understand.

it seems important.

what what what

on english sometimes please.



marijana

2008-10-29 @ 23:24:12
Postat av: Cecilia

Jag läser bloggen sedan den ljuva siestatiden då jag stötte ihop med dig & på nåt sätt fick nys om din blogg.

Prima bilder & berättelser om galna upptåg får mig att hänga kvar & mitt favoritgodis är och förblir CHOKLAD! pusssss

2008-10-29 @ 23:26:05
Postat av: F

who i am:

i am a male

i study literature (in Oslo)

i enjoy music, art and - naturally - literature

i write

i draw

i photograph

i like sitting in then the park, lighting a cigarette, watching and hearing, sensing

i have my future plans plotted out

i worry too much

i am often quiet

i am in many ways painfully average - it kills me

i spend to much time by myself





why i read this blog:

you are something special

you are good looking

you are stylish

you always display interesting and esthetically good photos

you often write in an interesting manner

you are hyper linking two other interesting blogs

2008-10-29 @ 23:43:42
Postat av: F

you, as the Londoners you are, i hope you didn't got frightened by my typing errors despite being few in numbers.



i wear oxfords, in brown, suede

i love my brown tweed blazer

i love plaid shirts

i mostly listen to jazz (bop, bebop, hardbop, cool jazz, modal jazz), post-punk, classical (contemporary especially), shoegaze, indiepop, proto-punk, c86, jangle, twee.

i'm atm reading michel houellebecq, frank o'hara, thomas bernhard, gabriel marquez and carl frode tiller (some of them are syllabus)

2008-10-30 @ 00:02:42
Postat av: L

er blogg är typ bäst! speciellt bilderna!

2008-10-30 @ 00:53:24
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: johanna

det är något med eran blogg. något som jag inte riktigt kan sätta fingret på, men är lika förtjust för det!

tycker att ni ska fortsätta precis som ni gör.

2008-10-30 @ 01:13:39
URL: http://gudjonsdottir.blogg.se/
Postat av: gargamell

Svaret på varför ni är bra kommer kanske i det ni sade i erat första inlägg. Vi hatade slarvtecknade barnprogram när vi var små. Allt det där, Att ni kan vara som syskon till alla de andra där ute, som är precis likadana. Precis lika utanför triblatatueringen och ginatrenden men precis lika innanför själva livet. För i slutänden är vi ju ändå alla en del av samma tårta. Heh.

Jag saknar svar på vad martin gör i London egentligen och Sedan kan ni fortsätta med era bilder och så. Då blir det bra. /

2008-10-30 @ 09:43:48
Postat av: gargamell

ps. jag har hånglat med martin moahahha...

2008-10-30 @ 09:45:02
Postat av: Elena

Elena på nästan 25 år från Finland älskar olfa för att den får känna mig som ung igen.

2008-10-30 @ 10:04:47
URL: http://www.hejpadighenrik.papper.fi
Postat av: Elena

Nej vänta. Nu tänkte jag inte riktigt. Jamen jo, bloggen får mig att känna mig en aning yngre igen. Typ vara med i älska livet kollektivet. Japp.

2008-10-30 @ 10:06:10
URL: http://www.hejpadighenrik.papper.fi
Postat av: emma

hej olfa-people. jag läser och kollar för jag tycker ni är fantastiskt snygga. jag heter emma och har träffat jenny på siesta, fast det tror jag inte jenny minns. ha det fantastiskt bra.

2008-10-30 @ 11:39:04
Postat av: emma

jag älskar er blogg för ni är mina vänner och söta och galna. jag älskar göteborgsäventyr. smickrande bild på julia förresten haha.

2008-10-30 @ 11:48:42
URL: http://ragamufin.blogspot.com
Postat av: karin

jag har läst den här bloggen i ett år nu. Ni är mina förebilder. Jag har alltid velat bli som du Jenny när jag bilr stor. Och så vill jag ha lika roligt som er. Jag tycker ni borde skriva en ny presentation, tror inte alla vet vem ni är.

2008-10-30 @ 13:43:03
Postat av: Karl Kula

Jag läser bloggen mestadels för att jag är uttråkad. Men faktum är att jag gillar den, det är en speciell rytm i inläggen, en harmoni som är väldigt smittsam. Jag vill också hålla kastanjer i handen och vara lycklig. Men när jag gör det blir det bara fel, kanske är jag inte genuint lycklig?



Bloggen hittade jag via ett forum som Martin besöker (uomo). Kul som är kul är att jag faktiskt kan skymtas på bild också.. euum. Tack skall ni ha, och jag hoppas god fortsättning på bloggandet.

2008-10-30 @ 13:49:32
Postat av: Anonym

Den här bloggen har blivit en del uav min värld, en famtasivärld. Ni är mina vänner. Även fast jag på något sett vet att det inte är på riktigt så känns den riktig. Jag kan sitta på bussen och låtsas att du Jenny sitter brevid. Vi pratar om allt, sen går vi ut i natten tilsammans. Möter upp Martin någonstans. Fast igentligen ligger jag fortfanande kvar i min säng, under täcket och drömmer om er. Jag lever ett liv utan äventyr, och jag antar ett den här bloggen ger mig en lagom dos av det. Jag hatar när någon i min klass pratar om er och eran blogg. Då får jag rysninger i hela kroppen och tänker "Ni vet ingenting, ni känner inte dem, det är mina vänner inte era. Ni har inte läst varje litet ord 1598 gånger om och om igen. Ni vet ingenting!" Jag käner igen mig i er och jag blir lycklig i hela kroppen varje gång jag går in här. Det känns som att du (jenny) är min bästan vän, som jag träfar dig varje dag. Bara i drömmen. Kram till er.

2008-10-30 @ 14:53:15
Postat av: Maja

Jag älskar den här bloggen.. Men jag vill veta mer om er! era drömmar , favoriter ,eran vardag , eran första kärlek.. Annars är allt super med bloggen.. älskar bilderna. Ni är världens vackraste syskonpar

2008-10-30 @ 16:10:22
Postat av: mia

jag har inte så mycket att berätta. Jag hittade preis er blogg. Första besöket nu. Men det verkar ju spännande. Måste ju vara bra eftersom ni har 300 besökare om dagen... så jag lär titta igen igen. ;)

2008-10-30 @ 16:21:52
URL: http://iammia.blogg.se/
Postat av: E

suggestion for a tiny amendment: tell us who's writing each entry.

2008-10-30 @ 17:08:51
Postat av: alla

alla som hånglat med martin säger hej

2008-10-30 @ 17:37:55
Postat av: F

E's suggestion is a wise one.

2008-10-30 @ 17:40:08
Postat av: m

i like e's suggestion too :)

2008-10-30 @ 18:10:08
Postat av: e

Jag tycker det är intressant att få en inblick i andras liv. Det är nog mest därför jag läser bloggen. Jag kan bli sjukt irriterad av att ni (martin) inte kan skriva ordentligt. Så skit i att skriva så mycket. Bilderna är ändå det folk gillar mest. Eller vafan. Skriv i alla fall. Övning ger färdighet. Dessutom vill man ju veta vilka personerna på bilderna är och så vidare. Okej, nu ska jag sluta snacka en jävla massa skit. Fortsätt som ni gör, försök inte försköna något.



ps. Lite London-tips vore inte dumt, vad heter dom bästa klubbarna? Vad är mest värt att göra när man är där?

2008-10-30 @ 18:43:25
Postat av: olfa

Jag kan skriva alldeles utmärkt men känner inte för att anstränga mig för mkt, bloggen är lixom som du säger inte gjord för att man ska läsa så mkt. London tips kan jag fixa!

2008-10-30 @ 19:09:58
Postat av: olfa

Jag kan skriva alldeles utmärkt men känner inte för att anstränga mig för mkt, bloggen är lixom som du säger inte gjord för att man ska läsa så mkt. London tips kan jag fixa!

2008-10-30 @ 19:10:27
Postat av: a

jag har också hånglat med martin.

2008-10-30 @ 21:25:19
Postat av: m

jag med

2008-10-30 @ 23:04:08
Postat av: olfa

haha när var hur?

2008-10-31 @ 01:33:29
Postat av: marijana

i hate that i don't speak you're language ??!!

what does it say???

what about writing entry ?? ha??



2008-10-31 @ 17:35:16
Postat av: Lovisa

jag har trassligt hår och fräknar, planerar alldeles för lite för min omvärlds eget bästa, äter helst lussebullar året om och älskar olfa för att ni lägger upp otroligt vackra och levande bilder och verkar leva i någon slags realistisk drömvärld där att är välkomna.

2008-11-02 @ 18:46:13
URL: http://lovisasblogg.devote.se
Postat av: hanna

Haha anonyms kommentar var lite småläskigt tycker jag.

jag läser inte er blogg.

2008-11-03 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0