AS TRAKIGA HJARTSLAG







Hej alla! jag ar i London nu, har precis borjat fatt ordning pa saker och ting, ar lite dalig pa att koma igang med saker ibland. Jag lanar iaf en dator av en italienare som heter, Ivana hn ar snall. Igar var vi pa en as bra klubb och dansade alldeles for kort stund. jag sag chanel flickor overallt och foroskte avgora om de var jatte fina eller bara vanliga, ofta var dom jatte fina. Jag letade efter kyssar for kyssar gor mig bra. jag hittade tva, en kille som jag trodde var en tjej och en rod harig flicka. Sen sprang jag ut i london och kom hem till willesden green dar jag bor.

Idag har jag spelat fotboll med Ivana i kollektivet, hon var bra som jag vet inte var. Sen oppnade hon en ol och nu snarkar hon pa soffan. Jag bor med en fransman som ar lite blyg, fyra svenskor, nara ifran orebro och nara andra sma stader. Dom ar snalla. Sen sa bor har tva italienskor da oxa, dom ar rligast. Och jag gillar att se nar dom dansar.

Snart kommer den har staden dansa lika bra som gbg, det ser jag fram emot. Nu ska jag ata turk mat har bredvid.
 
WET KISSES!

Kommentarer
Postat av: Krister Holmér

Ja denna Blogg. Se min???

2008-10-07 @ 18:48:53
URL: http://bakprat.blogspot.com
Postat av: olken

WWWWWWWIIII! Kollade prcis bloggen och så har du uppdaterat åhh så glad jag blir!! PUSS!!!

2008-10-07 @ 19:03:57
Postat av: Kristin

är det någon som gästbloggar eller är det "olfa" fortfarande?

2008-10-07 @ 20:00:37
Postat av: olken

Det är Olfa, han har flyttat till London. Kommer hem till Jul igen.

2008-10-07 @ 21:01:23
URL: http://olfa.blogg.se/
Postat av: Emilia

åh yes! bästa london! lova att uppdatera mycket från london nurå! Och så några till utropstecken!!

2008-10-07 @ 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0