Det här är en modeblogg

Den här bloggen skulle ju ifrån början vara mest en modeblogg, så tänkte att vi återgår till våra rötter. Det är nämligen så att både jag och Jenny har supit bort våra kameror så vi kan inte få tag på så mkt fina bilder. Men jag har lite outfits som jag gillar som jag vill dela med mig av. Har kommit på att jag klädde mig bättre för ungefär ett årsen, jag hade en period under augusti-oktober o7 då jag klädde mig galet snyggt och framförallt fick till nya snygga outfits hela tiden. Sen dess har de tlite gått utför, eller tja jag har köpt förstora, för små, för korta, för tjocka eller för fula kläder. Och de kläder som varit riktigt snygga ja de har jag supit bort. Men vad kan man göra mer än att spara cash köpa en päls, sätta den på skinjackan och vips ja då är man fashionable igen. Och ja jag äslkar mode, eller kanske inte mode, mest kläder, ett tag äslade jag dom så mycket att jag till och med snodde kläder på åhlens och sprang tio mil för mitt liv. Älskar att se snygg ut älskar att få till den rätta kombon(hahah visst låter det dumt men tja), finns inget bättre helt enkelt.



Det här är för 2 och ett halvt årsen, jag hade precis börjat klä mig snyggt typ. älskar de här skorna som jag köpte på Boradway i gbg, av en underbar fransman som ni borde besöka, velour tröjan ar fin men lite för liten tyvär.



Ett år senare våren 07, jag använde lite för mkt sneakers imo och såg nästan ut som en huligan för det.



Rätt fula glasögon, men det är ju ray ban lixom;) Hade precis köpt dessa acne skor som än idag är mina favisar.


SH äger, jag bygger min stil på det. Hade börjat leta min galen i Röda korset och bla hittat den här kavajen, dessutom började jag klä mig mkt bättre och rockigare.


Älskar den här bilen och outfit, den är nice detta är ungefär för ett och et thalvt årsen. Jag ser ut som en smart maffia son som pluggar filosofi.



Ja jag ville vara huligan, lite för mkt vitt så jag ser ut som en båtman, men gillar framförallt hur tajt allt sitter, pullovern är perfekt att ha men skjort a under. Gillar tröjor som är lätta burna med skjorta under.



Snygg casual outfit, ser liten och söt ut




Ungefär ett årsen, tycker inte chinosen passar till nått vidare,annars shsyt.



Sjukt soft det mesta SH.



Soft bild och riktigt fin outfit, kanske andra jeans till dock.


Söder är fint, för ljusa brallor.


NYC fint.


HEJ JAG ÄR SEXIG. Fint.


mjao.


bögigt snyggt, gillar färgerna sjukt mkt, ett halvårsen bara men känns sjukt längesen.


Fan va fult, jag förstör väldigt fina plagg. Jackan är la sådär.


Helt ok men tvek på om tishan passar till.


Fint, Jenny har jag kvar den där scarfen nånstans i mitt rum? saknar den...

Augusti för ett årsen. Fint.

Jag har shoppat, fan va bra jag shoppade då, nu är jag dålig på det.

Softa glajjor aint? har tappat dom fuck.

Första dagen i trean. Love it!

Min vän Jonathan Lund fyllde år och jag dansade med trenchen på och sov i samma säng med två killar.


mmmm.

Jag gick på Håkan på liseberg!!!!


Fan va soft den här rocken är asså!

MMMMMM. jag gick och badade, en jävla idiot som kallad en tjej för äcklig som jag stod upp för fick dampryck. Jag sprang in i en taxi och gav han en örfil, då drog han sönder min skjorta så nu akn ja inte ha den längre. Jag och Ted blev utslängda av den arga taxichaffisen och jagade av dampbarnet och ahns fem vänner, jag ramlade och slog mig flydde vidafre och jag och Ted hämtade varsitt järnrör, och letade efter idioterna...

Jullov förra året, senast jag var kär och glad.

mm.

fett!

JUL!

Pappa fyllde år.50 år faktiskt!

Rätt fult, hade precis köpt den här acne skinnjackan som är mitt finaste plagg. Sekunder efter det här kortet togs så kommer jag in i huset och finner att mamma har svimmat i vardagsrummet, hon har fått en allergisk reaktion och jag får åka ambulans med henne. hemskt var det men allt gick bra. Kom hem 5 och var as trött.


mmm ett årsen typ jag var grym.

Nyårs afton ett årsen, älskar att jag ser så brittisk ut.


Nog min favorit.

Jag gillar mig, och det är väldigt bra att göra det. Ursäkta mig för hundra stavfel, är bakfull och as hungrig. igår var jag ute på en väldigt intressant klubb, där Babyshambles basisst svängde skivor. Bra dans var det. Och ja hittade en flicka som jag träffat på ett helt annat ställe en annan gång, sjukt London är mindre än gbg.

Kommentarer
Postat av: EMMA

sjukt snygga outfits!

2008-11-19 @ 14:17:58
URL: http://KNOSSE.DEVOTE.SE/
Postat av: Hanna

Åh. Du klär dig alldeles på tok för bra tycker jag. Fortsät med det. :)

2008-11-19 @ 14:19:40
URL: http://hannali.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså.. det är fett med snyggt.

2008-11-19 @ 14:22:22
URL: http://josephineilola.blogg.se/
Postat av: Anonym

JUL! och NYC är jättefina

2008-11-19 @ 15:17:55
Postat av: dosa

Det är ju bara för att de är bäst bilder. Mkt som är sjukt snyggt iaf!!

2008-11-19 @ 16:55:49
Postat av: F

ååååå, martin, du är så snygg

2008-11-19 @ 17:30:08
Postat av: tjollahopp

"Fint, Jenny har jag kvar den där scarfen nånstans i mitt rum? saknar den..." bilden är ju så oerhört söt och kläderna är otroligt fina.

JUL och NYC är också toppen!

2008-11-19 @ 17:36:41
Postat av: L

din stil är verkligen grym!

2008-11-19 @ 17:56:00
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan va feta vissa är Olfa. Älskar den när du har blåvit randiga farfarn och svarta kavajen + bruna skor, sjukt fin outfit

2008-11-19 @ 18:40:32
Postat av: amanda

sjuukt segt att du tappade din kamera.. heh. och förlåt att jag inte sa hej då, min plånbok bev ju stulen och jag var sjuukt sur fr det. gillar dina kängor massa, sjukt snygga! fresten så addade jag dig på fejjan!

2008-11-19 @ 19:24:23
URL: http://amandaurvall.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan va gött! ses där=)

2008-11-19 @ 19:44:52
Postat av: Anonym

kan inte Jenny göra ett liknande inlägg med outfits?skulle tycka det var fint!

2008-11-19 @ 19:57:13
Postat av: asa

sjukt snyggt allt

2008-11-19 @ 21:55:06
Postat av: Ju

Det svarta och randiga var absolut finast, och röda västen med rock, mmhm.

2008-11-19 @ 22:13:44
Postat av: simon

skitsnyggt fast de ljusa bootsen är så jävla fula :)

2008-11-19 @ 22:43:25
Postat av: sandra

allt är underbart. de ljusa kängorna är fantastiskt fina.

det här är min favoritklädsel:

21813242.jpg" rel="nofollow">http://olfa.blogg.se/images/2008/fjqintkbk21813242.jpg

2008-11-19 @ 23:34:02
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: olfa

hittar inte bilden, segt vill ju se vad du tycker är finast!

2008-11-19 @ 23:47:50
Postat av: sandra

det här det här!

21813242.jpg" rel="nofollow">http://olfa.blogg.se/images/2008/fjqintkbk21813242.jpg

2008-11-20 @ 14:55:03
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: sandra

okej. aha. det funkar inte för att det ska vara ett understreck mellan k och 2 som försvinner när jag trycker "skicka kommentar"! man får lägga till understrecket själv.

2008-11-20 @ 14:56:15
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: olfA

Då gissade jag rätt! I know you=)

2008-11-21 @ 00:28:11
Postat av: Emma

Åh, önskar att du vore min pojke eller bror så att jag kunde sno alla dina kläder.

2008-11-21 @ 18:45:03
Postat av: jessica

du klär dig helt galet tjusigt. älskar den rutiga halsduken (jag har en grej för rutigt just nu).

2008-11-23 @ 00:53:04
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/
Postat av: duff

"Det här är för 2 och ett halvt årsen, jag hade precis börjat klä mig snyggt typ." lite smågulligt sådär

2008-11-24 @ 00:06:23
Postat av: torun

du ser lite ut som en beatle. fortsätt så.

2008-11-24 @ 01:17:43
URL: http://tokun.blogg.se/
Postat av: ted

haha, minns hur förkrossad du var efter aggromannen under taxi-incidenten drog sönder den^^, men hade vi fått tag på dom hade dom fått smaka på ett och annat vill jag lova!

2008-12-02 @ 22:04:17
URL: http://myspace.com/realityvsthemutants
Postat av: Ida

Jag tror jag svimmade i några sekunder där. Varför kan inte alla pojkar klä sig som du?

2008-12-04 @ 15:11:03
URL: http://sugartime.blogg.se/
Postat av: josefin

Sjukt snygg grön kofta! Om jag hittar en sån nån gång blir jag superduperglad! :D

2008-12-04 @ 20:47:25
URL: http://krullgangster.blogspot.com
Postat av: MANGO

OK, galet snygg du är! älskar skorna på sista bilden!

2008-12-06 @ 18:17:56
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: MANGO

OK, galet snygg är du! älskar skorna på sista bilden!

2008-12-06 @ 18:18:09
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Jessica karlsson

Varför finns de inte mer killar som har samma stilkänsla som dig?

2008-12-07 @ 18:01:02
Postat av: Annika

Du är fin.

2008-12-09 @ 17:40:44
Postat av: Karin

Du är ju så snygg så det gör lite ont när man tittar på dig. och det sjuka är att du har bott typ 3 stationer från mig i London, varför fick jag aldrig träffa dig?

2008-12-22 @ 00:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0