Ankommer vid norra Kings cross


Kommentarer
Postat av: ___

Du vet nog inte vem jag är, vi har träffats. Eller träffats och träffats. Jag ser dig överallt. På spårvagnen, på klubbarna, i mataffären, i parken, på biblioteket. Vem är denna flicka frågar jag mig varje gång? Hittade din blogg för kanske två veckor sedan av en ren tillfällighet. Där var hon, du. Letar alltid efter dig på klubbarna, hittar dig. Och så står jag bara där, vet inte riktigt vad jag ska säga, göra. Bara gå fram och hälsa? När jag hittade din blogg tänkte jag att jag kunde låtsas att vi var gamla vänner, gå fram och säga – Hej Jenny det var länge sedan. Men jag vill inte vara en bortglömd vän. Jag vet inte varför jag skriver det här. Antagligen för att jag ska kunna gå fram till dig nästa gång jag ser dig och säga – Hej, jag är killen som skrev på din blogg. Sköt om dig tills jag ser dig igen. Kram.

2008-11-25 @ 22:07:16
Postat av: Anonym

känns det inte lite överdrivet att skriva ett långt kärleksbrev? kom igen! Alla tycker att Jenny är skit snygg. Du kan inte fjäska in dig lite mer?

2008-11-26 @ 19:42:50
Postat av: maja

det var ju gulligt ju!

2008-11-26 @ 21:47:51
URL: http://maaja.devort.se
Postat av: torunn

shit jag hade blivit jätteglad om jag hade fått en sån vacker kommentar. min plan med den här kommentaren var från början att säga att du är sjukt snygg jenny, men om alla redan vet det så kanske du också redan visste. jaja, nu vet du!

2008-11-28 @ 01:39:09
URL: http://torunn.se
Postat av: jenny

Tack allihopa!

2008-11-28 @ 21:12:59
Postat av: Anonym

och hälsa nästa gång, jag äter inte upp dig

2008-11-28 @ 21:13:38
Postat av: Calle i cafet

Försökte ni ta er in i platform 9 3/4? det gjorde jag. Smärta

2008-12-01 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0