Hultsfred

Hej jag har varit på hultsfred, det var jävligt bra!
Jag har varit i hela Sverige, det kändes som en kort dag alltihop. Simon kollade fel när bussen skulle gå så vi stod där med hundra kilo skit och undrade var allt folk var, vi fick ta ett tåg som började brinna, åka buss till Falköping vänta där på nått skruttet tåg, byta tåg, åka buss, lifta, och åka buss. Sen kom vi fram typ vid 10 onsdag kväll.

Blev full på lite öl, satte upp tältet och sen sov jag. Sen såg jag Pete, han var bäst. Sen var jag tvungen att sno lite pengar för att nån hade tagit all min mat. Segt det där med att inte kunna bli mätt. Jag måste nämligen alltid ha mycket mat.
Jag tänkte att jag skulle sova under RATM men sprang upp och såg den tillsammans med alla andra.

Jag sket ner mig, badade i den där sjön, fick massa rivsår utav naglar, diverse arr utav tänder. Kom ihåg det finns nog inget jag älskar som naglar somr river, riv!!!

Skulle väl vara när jeans blir snyggt sklitna isf. Jag har inte svoit på kanske 37 timmar, jag tycker det är jävligt intressant. Kan inte prata tänka eller nått, det här tog mig två timmar att skriva.

Betyg: 7/10.

Bäst: Rivsår, Snodd öl, Tzatsiki, Pete, Backstage, Cigg, och kaffet som dom sålde, det var nog det godaste jag har smakat.


Kommentarer
Postat av: a

hah, såg dig. du var snygg.

2008-06-16 @ 12:59:52
Postat av: ex

FEMENISTJÄVEL!!!

2008-06-16 @ 13:18:15
Postat av: M@rtina

jaa såg dej ett antal gånger du va snygg men du såg att ha de lite vingligt men de hade ja oxå i tre dar, de hör till liksom!

2008-06-16 @ 17:55:12
URL: http://allofmydays.blogg.se/
Postat av: LOL

Haha, snusk!!

2008-06-17 @ 00:17:07
Postat av: erta

såg såg såg

2008-06-20 @ 01:51:52
Postat av: Victoria

Åh, att jag missade dig då..

2008-06-21 @ 15:26:08
URL: http://immpuls.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha det var jag som skrek efter dig att jag läser din blogg. haha hoppas du inte blev rädd.

2008-06-23 @ 14:18:17
URL: http://kidz.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag såg dig. Du frågade mig om jag tyckte om analsex. Då svarade jag nej och kontrade med om du tycker om att ha en skalad banan uppkört i röven och det tyckte du om sade du.

2008-06-28 @ 14:20:42
Postat av: Olfa

jag gillar iofs bäst när den är oskalad..

2008-06-28 @ 22:36:42
Postat av: lea

du var verkligen kronisk full (och överallt) :')

2008-07-16 @ 20:18:24
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0