Har inte tid för det svarta spåret snart längre

Den här bloggen har inte funnit sitt rätta jag än, den är lite som en vilsen tonåring som spretar och olika håll för att finna sin profil och sin inritning.


Vi har mycket i våra liv just nu. Jag jobbar varje dag efter skolan på en hemsk ICA affär(okey jag har inte fått något jobb än men jag skall ha ett tills vecka 4 har jag lovat mig själv, skall kämpa tar vad som helst!) för att ha råd med utgångar, kläder på rean och framförallt en resa till London som är planerad vecka 9.
Där skall jag bla filma mitt projektarbete som går ut på att jag skall göra en film på hur man klarar sig med få resurser på en sådan resa. Vi skall åka med något rostigt flyg för 200 kr, hur kan det vara så billigt? Sen skall vi bo på ett sunkigt vandrarhem för 150 kr natten. Men det är ju helt underbart, kommer att komma undan med något i stil med 3000 kr för en vecka i London.

image186
Min favorit del utav london när jag var där i somras, ett ställe med 100 stycken grymt personliga och underbara SH-butiker.


Kommentarer
Postat av: systugan

snygg bild!

2008-01-16 @ 15:20:54
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: L

vad var det för ställe?

2008-01-16 @ 20:49:35
Postat av: Ida

Grimsby street? Massor med 2nd hand? Skall till London i mars. Men om jag vill dit får jag nog åka dit i sommar också (skolresor är besvärliga...restriktioner, BAH!)

Eran blogg är mkt trevlig förresten :)

2008-01-16 @ 23:08:51
URL: http://idarebecca.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0