Flygande fördelsedagar

Har firat diverse födelsedagar de senaste dagarna.

Första förelsebarnet var Jocke som bjöd på stor middag och massa annat gott. Sen fyllde Jens år han bjöd på korv med bröd och fina kort som han visade upp på en tv.


image194
Johan firade skrattandes Jens födelsedag.

image195
Anders förde någon hetsk politiskdebatt med motståndare

image196
Anders och Alex tog det lugnt

image197
Simon och Alex dansade

image198
Jonathan och jag.

image199
Oj va vi skrattade

image200
Ludvig

image201

image202
Simon avnjuter lite trav på tv

Jag är trött som fan btw och har kommit på att jag kommer vara ledig i fem dagar i sträck vilket jag får lite ångest för just därför att jag inte var i skolan idag inte kommer vara det på tisdag, för då tänkte jag åka till Borås och titta på lite fotboll. På måndag blir det inte heller någon skolgång, vilket jag visserligen inte förlorar nått speciellt på men det svider ändå på nått sätt.

Igår var jag ute och firade att det var februari hela natten och kom inte hem förrän vid 7 eller nått, sov till 4, men hade tänkt gå upp, men hörde inte klockan eller min vän Simon som skrek för att väcka mig. Så kan det gå.

Var någon som kallade mig för "estet" ute igår, försökte få killen att definiera vad han menade med det uttrycket eftersom jag tyckte det kan beskriva väldigt mycket olika slags stilar etc., han stammade fram att han tyckte jag var knäpp etc. som inte visste vad "estet" stod för.


Frågade han om min Ralph Lauren skjorta samt svarta tajta jeans kombo fick han att sätta in mig i estet facket men han hade inget vettigt svar på något. Gick därifrån efter att killen hade vänt sitt högmod till en överdriven trevlighet och falska hjärtliga handslag. Fick då en jävla ölflaska slängandes efter mig som krossades precis jämte mitt huvud. Funderade inte mer på det utan gick snabbt därifrån, men sitter nu och klurar på om det var killen som såg mig som "estet" vad det nu står för, eller om det var någon annan jag hade något otalt med. Hmm kanske killen jag råkade hota med järnrör för någon vecka sen. Ledsen för det btw. Nej men vem tycker jag förtjänar att få en glasflaska sprängd i min skalle?


Jag tänkte ta tillfället i akt att träna som en galning för endorfinets skull dessa lediga dagar, plugga, samt söka efter kärleken avbildad sådan som verklig, för övrigt har alla vackra flickor brunnit upp.


Kommentarer
Postat av: liz

För verkligt vackra och intressanta flickor får du komma hit upp till Dalarna, Peace and love i juni, ditt livs kärlek väntar.

2008-02-02 @ 18:39:23
Postat av: Karoline

Du är söt!

2008-02-03 @ 16:00:32
URL: http://www.ikarolineshuvud.blogg.se
Postat av: A.

De har nog inte brunnit upp.

2008-02-03 @ 23:24:09
Postat av: F

alla har inte brunnit upp. vi bor bara inte nära göteborg.

2008-02-07 @ 00:59:20
URL: http://fillan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0