Nights falls over Örgryte

image60

image61

Kavaj SH
Skjorta Smiths
Jeans nyss insydda en gång jävligt tråkiga Acne
Loake Boots

Idag hade jag en bög som naturlärare. Alla tjejer blev kära. Jag tyckte han var bra och snäll. Han var bara vikarie, men snäll var han.
Sydde in mina gamla Acne jeans idag också. De är snart två år gamla. Har ett par snygga slitningar på dem, men även en jävla massa fula, där det typ blivit brunt/gult som slitage färg. När jag vände in och ut på dem för insyningen upptäckte jag en jävla massa damm. Det var rätt äckligt, de är inte tvättade på två år nämligen, funderade på att lägga dem i frysen för att fräscha upp dem ett tag men hoppade det. Får väl tvätta dem någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt att sy in grejer? inte riktigt min grej.. har ett par brallor jag gärna skulle göra det med

2007-12-04 @ 21:03:08
Postat av: Olfa

Det är faktiskt lättare än vad man tror, mammor brukar vara duktiga på det. Man vänder byxorna ut och in sedan nålar man så pass mycket man vill sy in på innersidan utav benen, sedan syr man. Klipp inte bort det överflödiga tyget om du skulle bli missnöjd tar det bara någon halvtimma att sprätta upp det hela.

2007-12-04 @ 21:29:30
Postat av: Horst

let's crawl

2007-12-06 @ 15:16:00
URL: http://lynnandhorst.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0