I hear a gang fire!

Det är fredag och jag trycker i mig ett rått ägg, lite fil samt sitter här och njuter framför datorn och Itunes.

Jag försöker leve i nuet, och jag lyckas rätt bra för tillfället, utan droger och andra hjälpmedel. Vad är då grejen med att leva i nuet?
Det är skönt att bara kunna uppskatta det som händer just nu, och inte tänka på det som hände förra helgen, eller att ett stort naturprov väntar nästa måndag och att helgen är alldeles för kort. Men just nu lever jag nästan i nuet, trots att nuet knappt ens existerar det är så kort, bara någon hundradels sekund, sedan är nuet historia.

Såg ut så här någon gång i början av September:

image72

Acne skinnjacka
Acne tröja
SH skjorta
CM
Loake boots


Kommentarer
Postat av: lolan

love your stile!

2007-12-05 @ 20:21:51
URL: http://lolans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0