This really grinds my gear

Jag kokar av ilska. Har aldrig stört mig så mycket på något levande. Jag är beredd att döda!
Jävla hundjävel! Fan skall slita jycken i stycken.
Var på efterfest i Gottskär riktigt nära där jag bor, älskar när det är nått chill nära här, eftersom jag bor 20 min ifrån civilisationen är det inte ofta. Inte för att det var nått drag men snodde lite mackor i kylen och tog det lugtn. Tar det även lugnt på väg hem, men så går jag förbi Svin-Olles hus (han är rik på att sälja svinkött, det mesta svart) Då helt plötsligt anfaller hans jävla hund mig, det är inte första gången. Den har anfallit mig säkert 10 ggr, men det här var nog det värsta. En gång bet hundjäveln min vän Ludvig och nu var det min tur.

Jag går lugnt och sansat förbi Svin-Olles hus då jag hör hunden skälla, så kommer den runt krönet och springer med sin öppna käft mot mig, jag flyr för mitt liv men hunden är snabb och kommer ikapp mig. Jag flyr upop på ett berg och inser att enda sättet att klara mig är att anfalla, jag sparkar till, missar och hunden som biter mig i låret! Jag skriker och sparklar hunden som släpper och horan till ägare ropar på den. Jag tar en pinne och går mot dess hus medan jag hotar med diverse ting och allmänt hatar hussen. Som stänger dörren och iggar mig.

Jag kokar av ilska, har ont i låret och min jeans tog stryk lixom mina boots när jag sprang iväg ifrån jycken. Imorron skall jag gå förbi och kräva hundens död eller tvångsomtagande iaf.



Godnatt!

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0