Min katt suger på svansen

Skulle gått upp vid halv 8, men så vaknade jag nu med avstängd klocka. Känner för att sova hela dagen med min katt i sängen men måste iväg till skolan. Tänkte ta en buss om 20 min(tar en kvart till bussen) så nu har jag fem min på mig att klä mig etc. Det löser sig på något sätt jag får nog lifta in.


image99

image98


SH kavaj
Velour tisha
CM jeans
Acne boots

Hejsvej

EDIT:

Tänker inte lifta eller springa till bussen, det är slut med det nu. Istället tänker jag ta nästa om en timma och äta en god frukost.

För övrigt hade vi mitt favoritämne historia som enda sedan jag var en liten pojke och sprang runt i riddarrustning fascinerat mig. Då är det synd att läraren håller på att ta kål på mitt intresse. Hon är en syrlig ointresserad kvinnosaksanhängare som mest står och pratar strunt om hur man skall ta hänsyn till de skillnader som fanns förr i tiden mellan män och kvinnor.

Visst att det kan vara okey att man en gång tar hänsyn till de stora skillnaderna mellan könen men när ämnet historia mest börjar likna ett eget ämne som borde heta "skillnaderna mellan män och kvinnor historiskt sätt" ja då har det gått lite fel.

Nej jag vill läsa om stora ärofyllda slag där tusentals stolta män offrade sina liv för sina länder. Jag vill läsa om kungar och riken med kultur och historia ofta mer utvecklad en dagens.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint Martin!

2007-12-06 @ 09:19:23
Postat av: Anonym

Fycket fint martin

2007-12-06 @ 09:20:15
Postat av: Louise

Svar:jag är 15.

2007-12-06 @ 09:30:16
URL: http://modelou.blogg.se
Postat av: Horst

i'm in love
the look of love
he's the look
looohhhve

2007-12-06 @ 15:10:42
URL: http://lynnandhorst.blogspot.com/
Postat av: malte

Ja äntligen din blogg, har inte haft mage att fråga på manligt.. Men nu länkade du till den :)

2007-12-06 @ 15:11:57
Postat av: mo

nis!du är tuff du ;)

2007-12-06 @ 15:43:56
URL: http://favouritfisk.blogg.se/
Postat av: Sonja

Du var typ den snyggaste jag sett på länge..
Varför kan inte alla killar ha långa luggar och snygga kläder?

2007-12-06 @ 21:44:46
Postat av: Daniel

Nice look!

And I ADORE those acne boots - would you tell me the model name/season they're from?

2007-12-06 @ 22:44:05
Postat av: Johanna

väldigt, väldigt attraktiv. en blandning av lakrits och de små godisarna med violsmak(den gula asken med en svart katt på)

2007-12-14 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0