Juldagen


Träffade en söt tjej ute igår på ett sunkigt svenne hak utanför GBG. Hon frågar hur gammal jag är. jag är ärlig och säger 18. "du är för ung för mig blabbla"
Förstår först och främst inte hur tjejer resonerar när de tänker så, vill de inte ha en ung och fräsch pojke? Måste jag vara 25 ha ännu mer hår på bröstet och grym erfarenhet.

Hon gav sitt nr till mig, så jag gav mig inte och skickade ett sms. Så kom hon helt plötsligt tillbaka efter att ha flytt in i vimlet och kysste mig jävligt hårt i läppen, den tog rätt mycket stryk. Har ont som fan i den idag.
Men så släpper hon mig ur sitt grepp och springer iväg Jag förstår inte grejen med tjejer som retar en, ger en kyss så att man håller på å dö av kåthet och sedan kilar iväg, för att komma tillbaka nån halvtimma senare, och sedan försvinna i omgångar. Visst det funkar jävligt bra, jag är ju helt galen i henne idag.  

Saken är bara den att hon gick hem med en kille med stjärnor på jeansen och allmänt ful skejtar stil igår , inte för jag vet vad de gjorde men ush. Jag var väl bara en i mängden, men hon var så fin.

Sov sedan i en killes garage. Gick upp vid 10 tiden och gick ut på gatan med rufsigt hår och skjortan illasittandes. Sätter upp lite klistermärken för att få tiden att gå. Då kommer det förbi en anabolsteorid kille, solariebärnd hy rakad skalle etc. Han säger;
"vad satte du upp där?"
"öh jag brukar inte sätta upp sånt.."
"Nähä gör inte det igen då!"
Sen spände han ögonen i mig och köre iväg så att gummin brändes. Tajta svarta jeans är inte populära.

Nu skall jag äta så att ruset försvinner.


image160

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha.. du är skön :)

2007-12-26 @ 16:43:10
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Saga

ojdå låter ju inget kul..
hur såg hon ut, flickan som fick dig på fall? =)

2007-12-26 @ 16:52:21
Postat av: olf

Hon var rätt kort mörkhårig fina ögonbryn, såg lite italiensk ut typ. Söt var hon.

2007-12-26 @ 16:58:29
Postat av: sandra

"Saken är bara den att hon gick hem med en kille med stjärnor på jeansen"
haha..

2007-12-26 @ 20:10:47
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: ;)

du är söt ;)

2007-12-28 @ 21:04:06
Postat av: Anonym

"jag var ärlig och satt jag är 18" du är väl född 90?
:D

2008-01-01 @ 09:33:55
Postat av: Ibbe

Nej fy för tjejer.
Hatar "andra kontakten" mest av allt. Varför ska de leka kalla när de själva vet att de vill ha en.

Varför hatar tjejer hår men gillar att peta på manen förresten?

2008-01-02 @ 00:08:44
Postat av: annamaja

du är sjukt fin bara så att du vet

2008-01-06 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0