Its just like she is in an another world

Vissa nätter kan jag inte somna. Den här är en sådan. Jag gick och lade mig vid 12, sedan dess har jag mest legat och vridit mina svettiga fötter mot varandra samt pillat bort ett och annat könshår, samtidigt som jag då och då har satt på och av TV:n för att kolla på en dokumentär om Nazityskland. Rätt segt, även om jag tycker att det är jävligt intressant.


Jag har drömt lite också. Jag har drömt om de där rockarna som vakterna som vaktar slottet i London har på sig. Det är så grymma, har tyckt det enda sen jag såg den här videon:




Synd bara att en del efterblivna skulle tro man försöker leka cirkusdirektör om man har på sig en sådan. Synd också att jag aldrig lär hitta en om jag inte speciell beställer en ifrån Londons monarki eller liknande.

Fann dock att Dior Homme hade gjort en liknande jacka men med ett lite mer enkel framtoning. Dock är den franskinspirerad ifrån napoleon tiden. Och jag vill ju ha en ifrån London och inget annat. Dessutom kostar Dior jackan över 30000 så det kan jag glömma.


image110

Jocke Berg lirar med den Btw:
image112


Nu skall jag sova, eller glida mina fötter mot varandra, eller rycka något könshår, eller typ gå ut och springa.


Kommentarer
Postat av: Kryddan

Den dior 'r fet, men dyr som sagt.. hmm

2007-12-10 @ 13:01:51
Postat av: Anonym

man kan ju köpa sånna som libs har i videon på marknad i camden

2007-12-11 @ 00:45:01
Postat av: Felix

Lär ju iofs inte var äkta..?

2007-12-11 @ 14:12:01
Postat av: A

de är ju varken från englands monarki eller dior homme men det är där libertines har införskaffat sina iaf.

2007-12-11 @ 16:23:34
Postat av: Liza

Lite äckligt att rycka könshår kan jag tycka, men jag antar att även tristess måste få sätta sina spår. Hoppas för din skull att det inte går för långt och lämnar kala fläckar, det vore ju lite marigt att förklara för ett eventuellt hemsläp.

2007-12-13 @ 17:18:11
URL: http://finnfemfel.webblogg.se
Postat av: Jämt-Björn

Minns 1994 då Kent sponsrades av Jeff Nibb och jag köpte en sån kavaj.
Som tur är har preskribstionstiden på 10 år gått ut så jag kan erkänna det.
Skäms dock fortfarande och kavajen har jag gett bort till någon som inte har en aning.
:o|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0